Voetbalflitsen

Bakkal: ,,Ik heb goed gevoel bij Feyenoord"


Otman Bakkal heeft zin in Feyenoord. De middenvelder van PSV speelt komend seizoen in Rotterdamse dienst....
Bakkal verkoos een huurperiode bij de Stadionclub boven een gang naar het Oostenrijkse Red Bull Salzburg.

'Ik had inderdaad de keuze tussen Feyenoord en Red Bull', zegt Bakkal tegen Voetbal International. 'Maar ik heb een zeer prettig en goed gevoel bij deze club, daarom heb ik voor Feyenoord gekozen. Hoewel we de laatste details nog moeten afronden, ik moet onder meer nog gekeurd worden, heb ik er hartstikke veel zin. Ik kan nu weer aan voetballen toekomen bij een mooie, grote club. Ik heb echt het gevoel dat Feyenoord een heel goed seizoen kan gaan draaien.'

Bakkal is bij Feyenoord de vervanger van Leroy Fer, die overstapt naar bekerwinnaar FC Twente. Bakkal speelde 118 duels voor PSV waarin hij 25 keer scoorde.